Povinně zveřejňované informace

Informace zveřejňované dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím:

Oficiální název:

Základní škola, Nové Město, okres Hradec Králové

Důvod a způsob založení:

Zřizovatel:

Obec Nové Město, Nové Město 79, 503 51 Chlumec nad Cidlinou

Základní účel zřízení – školní vzdělávání
Hlavní činnost – vzdělávání, stravování

Organizační struktura:

ZŠ, Družina, výdejna

GDPR

Škola zpracovává osobní údaje ve veřejném zájmu a v nezbytném rozsahu pro plnění povinností vyplývajících ze školského zákona a dalších obecně závazných právních předpisů. Škola dále pořizuje záznamy ze školních akcí, které publikuje na svém webu a sociálních sítích. OÚ jsou předávány pouze zákonem stanoveným osobám včetně předávání OÚ do jiných států.

Každý má možnost podat na způsob zpracování OÚ stížnost u dozorového úřadu a má právo požadovat od školy přístup k osobním údajům, jejich opravu, výmaz, přenos OÚ, omezení zpracování a má právo vznést námitku proti zpracování OÚ.

Správce OÚ

Základní škola se sídlem Nové Město
IČO: 70986789
+420 495 486 043
email: info@zs-novemesto.cz

Pověřenec pro OÚ

Ing. Lenka Skalická
+420 731 719 977
email: pocidlinsko@seznam.cz

Kontaktní spojení

ředitelka školy Mgr. Jana Chlandová
+420 604 127 045
email: info@zs-novemesto.cz

Kontaktní poštovní adresa:

Základní škola Nové Město
Nové Město 1, Chlumec nad Cidlinou 503 51

Adresa úřadovny pro osobní návštěvu:

Základní škola Nové Město
Nové Město 1, Chlumec nad Cidlinou 503 51

Úřední hodiny:

PO – PÁ: 6:45 – 15:30

Telefonní čísla:

+420 495 486 043
+420 602 265 256

Adresa internetové stránky:

www.zs-novemesto.cz

Adresa podatelny:

Nové Město 1, Chlumec nad Cidlinou 50351

Elektronická adresy podatelny:

info@zs-novemesto.cz

Datová schránka:

yda6pv

Číslo účtu:

 

IČO:

70986789

DIČ:

škola není plátcem DPH

Dokumenty ke stažení:

ZDE

Žádosti o informace:

Prostřednictvím elektronické pošty: info@zs-novemesto.cz
prostřednictvím datové schránky: yda6pv
Písemně poštou nebo osobně na adrese sídla organizace uvedené výše.

Příjem a podání podnětů:

Osoba určená k přijímání žádosti a vyřizování stížností, podnětů a oznámení:

Vyřizování žádostí, stížností, oznámení a podnětů provádí ředitel / ředitelka školy, v případě nepřítomnosti přijímá žádosti o poskytnutí informací zástupce ředitele / ředitelky, tazatel obdrží odpověď / vyjádření k žádosti do 15 dnů od obdržení písemného dotazu, který splňuje všechny náležitosti dle zákona č106/1999 Sb. v platném znění, na ústní dotazy osobní nebo telefonické bude odpovězeno ihned, pokud to konkrétní žádost tazatele umožní.

Nejdůležitěší používáné předpisy:

Zákon č. 561/2004 Sb.
Zákon č. 563/2004 Sb.
Zákon č. 500/2004 Sb.
Zákon č. 250/2000 Sb.
Vyhláška č. 48/2005 Sb.
Vyhláška č. 74/2005 Sb.
Vyhláška č. 107/2005 Sb.

Úhrady za poskytování informací:

Nebyly stanoveny žádné sazby za poskytnutí informací.

Licenční smlouvy:

vzory licenčních smluv – viz dokumenty: ZDE

Výhradní licence:

Nejsou v současné době poskytnuty.

Výroční zprávy:

Viz – dokumenty: ZDE