Povinně zveřejňované informace
Informace zveřejňované dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím:
Oficiální název:
Základní škola, Nové Město, okres Hradec Králové
Důvod a způsob založení:
Zřizovatel:
Obec Nové Město, Nové Město 79, 503 51 Chlumec nad Cidlinou
Základní účel zřízení – školní vzdělávání
Hlavní činnost – vzdělávání, stravování
Organizační struktura:
ZŠ, Družina, výdejna
GDPR
Škola zpracovává osobní údaje ve veřejném zájmu a v nezbytném rozsahu pro plnění povinností vyplývajících ze školského zákona a dalších obecně závazných právních předpisů. Škola dále pořizuje záznamy ze školních akcí, které publikuje na svém webu a sociálních sítích. OÚ jsou předávány pouze zákonem stanoveným osobám včetně předávání OÚ do jiných států.
Každý má možnost podat na způsob zpracování OÚ stížnost u dozorového úřadu a má právo požadovat od školy přístup k osobním údajům, jejich opravu, výmaz, přenos OÚ, omezení zpracování a má právo vznést námitku proti zpracování OÚ.
Správce OÚ
Základní škola se sídlem Nové Město
IČO: 70986789
+420 495 486 043
email: info@zs-novemesto.cz
Pověřenec pro OÚ
Ing. Lenka Skalická
+420 731 719 977
email: pocidlinsko@seznam.cz
Kontaktní spojení
ředitelka školy Mgr. Jana Chlandová
+420 604 127 045
email: info@zs-novemesto.cz
Kontaktní poštovní adresa:
Základní škola Nové Město
Nové Město 1, Chlumec nad Cidlinou 503 51
Adresa úřadovny pro osobní návštěvu:
Základní škola Nové Město
Nové Město 1, Chlumec nad Cidlinou 503 51
Úřední hodiny:
PO – PÁ: 6:45 – 15:30
Telefonní čísla:
+420 495 486 043
+420 602 265 256
Adresa internetové stránky:
Adresa podatelny:
Nové Město 1, Chlumec nad Cidlinou 50351
Elektronická adresy podatelny:
info@zs-novemesto.cz
Datová schránka:
yda6pv
Číslo účtu:
IČO:
70986789
DIČ:
škola není plátcem DPH
Dokumenty ke stažení:
Žádosti o informace:
Prostřednictvím elektronické pošty: info@zs-novemesto.cz
prostřednictvím datové schránky: yda6pv
Písemně poštou nebo osobně na adrese sídla organizace uvedené výše.
Příjem a podání podnětů:
Osoba určená k přijímání žádosti a vyřizování stížností, podnětů a oznámení:
Vyřizování žádostí, stížností, oznámení a podnětů provádí ředitel / ředitelka školy, v případě nepřítomnosti přijímá žádosti o poskytnutí informací zástupce ředitele / ředitelky, tazatel obdrží odpověď / vyjádření k žádosti do 15 dnů od obdržení písemného dotazu, který splňuje všechny náležitosti dle zákona č106/1999 Sb. v platném znění, na ústní dotazy osobní nebo telefonické bude odpovězeno ihned, pokud to konkrétní žádost tazatele umožní.
Nejdůležitěší používáné předpisy:
Zákon č. 561/2004 Sb.
Zákon č. 563/2004 Sb.
Zákon č. 500/2004 Sb.
Zákon č. 250/2000 Sb.
Vyhláška č. 48/2005 Sb.
Vyhláška č. 74/2005 Sb.
Vyhláška č. 107/2005 Sb.
Úhrady za poskytování informací:
Nebyly stanoveny žádné sazby za poskytnutí informací.
Licenční smlouvy:
vzory licenčních smluv – viz dokumenty: ZDE
Výhradní licence:
Nejsou v současné době poskytnuty.
Výroční zprávy:
Viz – dokumenty: ZDE